Gyakran felmerülő kérdések 

Mikortól lehet elfoglalni a szálláshelyet?

A szálláshely 14.00 órától foglalható el. Az ajtók kóddal nyílnak, amelyeket az érkezés napján juttatunk el a vendégek számára email-ben.  A szálláshelyre történő érzezéskor nem vagyunk jelen személyesen, így a belépőkódok aktiválásához szükséges a szállásfoglaláskor kiküldött "vendégem" rendszerben történő, előzetes vendégregisztráció az értesítés szerint. Igény esetén szívesen fogadjuk a vendéget személyesen is. Ilyen igényét kérem előre jelezze a +3620 325 7602 telefonszámon és az egyeztetett időpontban a helyszínen várni fögjuk Önt.

Lehetőség van korai bejelentkezésre 10 000 Ft felár ellenében, amely időpontja legkorábban a bejelentkezés napján 12 óra lehet. A korai érkezést legalább a bejelentkezést megelőző 2. napon jelezni szükséges a szállásadó felé.

Meddig kell elhagyni a szálláshelyet?

A távozási napon 10 óráig kell elhagyni a szállást, hogy a következő érkező vendégek részére biztosítani tudjuk a megfelelően előkészített lakást. 

Lehetőség van késői kijelentkezésre 10 000 Ft felár ellenében, amely időpontja legkésőbb a kijelentkezés napján 12 óra lehet. A késői kijelentkezés igényét legkésőbb a bejelentkezésig jelezni szükséges, a felár legkésőbb a bejelentkezéskor készpénzben fizetendő.

Lehet-e kisállatot vinni a szálláshelyre?

Az apartman kialakítása miatt sajnos nem tudunk helyet biztosítani állatok részére.

Ingyenes a parkolás?

Minden vendégünk részére ingyenes parkolási lehetőséget biztosítunk egy gépkocsi számára. A második gépkocsi parkolódíja 2 000 Ft/éj. Amennyiben a foglalás meghaladja a 3 éjszakét, a műásodik parkolóhely is ingyenes.

Milyen időszakban használható a szobában elhelyezett jakuzzy?

A jakuzzy naponta reggel 8.00 óra és 22.00 óra között használható. Ezen az időszakon túl a berendezés automatikusan kikapcsol, ezzel védve a szivattyúk okozta zajtól a társasház lakóközösségét.


Házirend és vendégtájékoztató

Köszönjük, hogy a WEST PANORAMA PENTHOUSE apartmant választotta! 

Célunk, hogy a nálunk tartózkodása alatt -lehetőségeinkhez mérten- minden szállásunkkal kapcsolatos igényét teljesítsük. Cserébe, csupán néhány szabály betartását kérjük Öntől azért, hogy a nálunk eltöltött idő, az Ön maradéktalanul szép emléke legyen.

Az apartman vendégeként kérjük az emberi együttélésre, a kulturált viselkedésre vonatkozó íratlan szabályok betartására. Mivel apartmanunk egy társasházban működik, az életvitelszerűen ott élők pihenési, idejének biztosítása közös célunk kell legyen. Azért, hogy ezt biztosítani tudjuk, csupán az alábbi házirendben foglalt szabályok betartására kérjük Önt:

Az apartman elfoglalásával Ön e Házirend szabályait elfogadja, a szabályok betartásáért felelősséget vállal.


                                     A szállásdíj tartalma és fizetése:

  1.  Az Ön által fizetett szállásdíj tartalmazza a közüzemi díjakat és egyéb rezsi költségeket, az ágyneműt huzattal, a törülközőket, fürdőlepedőket, egy héten túli tartózkodás esetén heti takarítást és az ágyneműcserét, az apartmanban elhelyezett eszközök használatát, valamint a végső takarítást.
  1. A szállás díját Ön készpénzzel, banki átutalással, vagy K&H SZÉP kártyával (a K&H weboldalán keresztül  https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya ) fizetheti. Elfogadott pénznemek: Magyar Forint (Ft) és Euró (€).
  1. A szállásdíj nem tartalmazza az Idegenforgalmi adót, amely mértéke 420 Ft/éj/fő. E díjat a szállás elfoglalása előtt banki átutalással van mód megfizetni.

Az apartman elfoglalása és elhagyása, kiegészítő szolgáltatások megrendelése:

  1. Az apartman elfoglalása előzetes regisztrációhoz kötött. A regisztrációt Ön is elvégezheti a "vendégem" alkalmazás mobiltelefonjára való letöltése után akár az utazás előtt, vagy, ha személyes vendégfogadást kért, a helyszínen a szállás elfoglalásakor. A regisztráció a VIZA rendszerre feltöltött személyi okmány másolatával zárul a vonatkozó jogszabály szerint. A személyes okmányok beolvasása minden 18 év feletti vendégünk számára jogszabály szerint kötelező, e megtétele nélkül a szállás elfoglalását meg kell tagadnunk.
  2. A szálláshely az érkezés napján 14 órától, az elutazás napján délelőtt 10 óráig áll az Ön rendelkezésre. Korai érkezés és késői távozás opciók, külön térítés mellett a velünk történő, előzetes egyeztetés alapján választhatók. (Korábbi érkezés, legkorábban 12.00 órakor, 5 000 Ft, későbbi távozás legkésőbb 12.00 órakor: 10 000 Ft.)
  3. Mivel a helyszínen nem üzemel recepció, sem ügyfélszolgálat, az érkezés és az elutazás napján az érkezés és a távozás pontos időpontját a kérjük, hogy a +3620 325 7602 telefonszámon előre egyeztesse velünk. Az apartman ajtaja, valamint a kapu és a lépcsőház ajtaja kódokkal működik. A kódokat legkésőbb, a szállás elfoglalásának napján küldjük meg Önnek, ha az 1. pontban leírt adatrögzítés megtörtént. A kódok érvényessége a 2. pont szerinti időpontok között lesz érvényes, annál korábbi és későbbi időpontokban a kódokat nem tudja használni.
  4. Az Ön foglalásától eltérő, korábbi elutazása esetén szállásdíjat nem áll módunkban visszatéríteni, mert mi azzal számolunk, hogy Ön a foglalása alapján megadott időszakban nálunk tartózkodik.
  5. Kérjük, az apartman elhagyásakor a lakórész berendezéseit azok átvételekor látott állapotában, kikapcsolt üzemmódban hagyja hátra. Az apartman elhagyásakor az ajtókat, ablakokat kérjük zárja be.
  6. A szálláshelyet csak az előre egyeztetett létszámban veheti igénybe, amely maximum 2 fő lehet. Csecsemő részére utazó ágyat vagy kiságyat biztosítani csak előzetes egyeztetés/foglalás alapján áll módunkban, ám fontos tudnia, hogy apartmanunk nem feltétlenül alkalmas egy baba maradéktalan ellátására, alapvetően 2 felnőtt komfortos ellátására került kialakításra.

Bekészítések:

  1. 1 palack bor és ásványvíz a hűtőszekrényben (alap bekészítés a szállás ára tartalmazza).
  2. Ön igény szerint az alábbi bekészítések közül rendelhet tőlünk a szállás foglalásával egyidőben:

  • Behűtött száraz pezsgő a hűtőszekrényben, jég a fagyasztóban érkezéskor (8 500 Ft)
  • Romantikus dekoráció a szobában (10 000 Ft)

Vendégek fogadása:

  1. Az apartmanban tartózkodása alatt vendég fogadására van lehetősége, de kérjük erről előzetesen tájékoztasson minket. Vendége reggel 8.00-tól 20.00 óráig tartózkodhat az apartmanban, kérjük e szabály betartására fordítson figyelmet.

Társasházi szabályok:

  1. Kérjük, hogy 20.00 óra és reggel 8.00 óra (vasárnaponként 20.00 óra és reggel 9.00 óra között) biztosítsa a társasház lakóinak a számára a békés pihenés lehetőségét, ne hallgasson az apartmanban hangosan zenét, ne használja a jakuzzit pezsgőfürdő fokozatban, tartózkodjon a kifejezetten hangos eseményektől cselekményektől a lakrészben és a folyosókon is! Ha ezt megteszi, azt a lakótársak nevében is tisztelettel köszönjük!

Dohányzás:

  1. Az apartmanban és a társasház épületén belül a dohányzás és nyílt láng használata tilos!
  2. Az apartmanban füstjelző rendszer működik.

Vészhelyzetek:

  1. Tűz esetén kérem azonnal hívja a 112 segélyhívó telefonszámot, lehetősége esetén kezdje meg a tűz oltását, súlyosabb esetben a segélyhívást követően hagyja el az épületet! Minden vészhelyzetről kérjük lehetőség szerint az életveszély elhárítását követően értesítsen minket a +3620 325 7602 telefonszámon!

Elsősegély csomag:

  1. A konyhaszekrényben kisebb elsősegély-csomagot talál, amelyet szükség esetén használhat. Nagyobb baj esetén hívja a 112-es segélyhívó számot és szükség esetén kérjen segítséget a társasház lakóitól!

Háziállat, kiskedvenc:

  1. Háziállat fogadására, elszállásolására az apartmanban nincs lehetőség.

Parkolás:

  1. A WEST PANORAMA PENTHOUSE vendégei számára dedikált parkolóhelyet biztosítunk. A parkolóhely az épület előtti parkolóban "9" számmal jelölt. Ezt a parkolóhelyet csak Önnek tartjuk fenn. Ez a parkolóhely az Ön számára ingyenes.
  2. Ha két autóval érkeznek, kérjük előre, érkezésük előtt jelezze, mert térítés ellenében (2 000 Ft/nap) további egy parkolóhelyet módunkban áll biztosítani. 2 éjnél hosszabb foglalás esetén a második parkolóhelyet is térítésmentesen nyújtjuk Önnek a foglalás időtartamára.

Heti és eseti takarítás, tisztántartás:

  1. Az Ön által fizetett szállásdíj tartalmazza az ágyneműt huzattal, a törülközőket, fürdőlepedőket, egy héten túli tartózkodás esetén heti takarítást és az ágyneműcserét, törölközőcserét valamint a végső takarítást.
  2. Amennyiben úgy látja, hogy szükséges, eseti takarítást igényelhet telefonos elérhetőségünkön (+3620 325 7602), amely díja 10 000 Ft/alkalom.
  3. Az apartman tisztántartásához, vagy a pezsgőfürdő használata során esetlegesen kifröccsenő víz kisebb konyhai "balesetek" feltakarításához a konyhában a mosogató alatti szekrényben találhat tisztítóeszközöket.
  4. A hulladékok tárolására a konyhaszekrényben fedeles hulladéktárolót talál, további egy hulladéktároló edény van a fürdőszobában. Ha e tárolók megtelnek, megtelt zsákokat kérjük juttassa el az udvaron, a kapunál található hulladékgyűjtő konténerbe. Üres szemeteszsákot a konyhában a mosogató alatti szekrényben talál.

Széf az apartmanban:

  1. Az apartmanunkban széf gondoskodik az Ön értékeinek biztonságáról, amelyet a komódban talál meg. A széf kódját a széfben találja. Miután behelyezte értékeit, a kódot megjegyezve tegye a kódot tartalmazó papírt vissza a széfbe és úgy zárja azt le, vagy semmisítse meg a kódot tartalmazó papírt, de előtte e kódot jól jegyezze meg, mert a későbbi nyitáshoz szüksége lesz arra.

Biztonság:

  1. Tájékoztatjuk, hogy a társasházban, annak udvarán zárt rendszerű, vagyonvédelmi kamerarendszer ügyel a biztonságra, amely a vonatkozó jogszabályok (GDPR) szerint működik. Az apartmanban természetesen hang- és képrögzítés nincs.
  2. A társasház udvara zárt, csak kóddal, vagy kulccsal nyitható kapukon keresztül közelíthető meg. A kapu nyitókódját az érkezéskor adjuk át Önnek.
  3. Amennyiben távollétét követő visszatérése után betörés, vagy más rendkívüli eseményre utaló jeleket talál, haladéktalanul értesítse a rendőrséget a 112-es segélyhívó számon, azt követően pedig minket telefonos elérhetőségünkön. Ne aggódjon, az apartman és környéke kiemelten biztonságos, nem tudunk a környéken olyan bűncselekményről, amely e pontban leírtnak megfelel.

Kulcsok és beléptetőkártyák elveszítése:

  1. Kérjük az átadott kulcsok, belépőkártyák esetleges elvesztését jelezze elérhetőségünkön. Tájékoztatjuk, hogy a kulcs, vagy más belépőeszköz elveszítése esetén 20 000 Ft pótlási díjat számítunk fel Önnek az új kulcs, vagy eszköz átadásakor.

24 órás ügyelet elérhetősége:

  1. Ha Önnek bármilyen ügyben segítségre van szüksége, hívjon minket a +3620 325 7602 telefonszámon!

Felelősség:

  1. Apartman üzemeltetőként nem áll módunkban felelősséget vállalni a nem rendeltetésszerű használatból adódó esetleges anyagi károkért vagy balesetekért. Kérjük próbálja megelőzni az ilyen eseteket!
  2. Ön a vendégünkként, a nem rendeltetésszerű használatával okozott károkért anyagi felelősséggel tartozik, az ilyen cselekményével okozott kárt számunkra legkésőbb a távozásakor meg kell térítenie. Kérjük óvakodjon, hogy ilyen esetet ne idézzen elő!
  3. Csupán a teljesség kedvéért felhívjuk a figyelmét, hogy e házirend megsértése kitiltást, illetőleg az apartmanban elhelyezett berendezési tárgyaink, eszközeink eltulajdonítása, rongálása automatikusan rendőrségi feljelentést von maga után.
  4. Amennyiben a nálunk tartózkodása alatt az apartmannal, szobával kapcsolatban bármilyen probléma merül fel, kérjük, haladéktalanul értesítsen minket arról. A késedelmesen jelzett problémából kellemetlenségek adódhatnak, amelyekért a probléma nem ismerése okán nem tudunk felelősséget vállalni. Ha időben értesülünk a problémáról, akár azonnal intézkedni tudunk, így elérhetjük azt, hogy Ön gondok nélkül folytathassa a pihenését.
  5. A szálláshelyen hagyott értékekért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

WIFI az apartmanban:

  1. Az apartmanban ingyenes WIFI működik, amely "WestPanorama" azonosítóval érhető el.
  2. Az ingyenes wifi használatával a szobában elhelyezett TV készüléken elérhetők a NETFLIX, HBOmax, Prime Video streeming csatornák az Ön saját profiljának/előfizetésének használatával.

Klímaberendezés az apartmanban:

  1. A légkondicionáló (klíma) berendezés használata -energiahatékonysági és környezetvédelmi okokból- kizárólag az apartmanban tartózkodás alkalmával, zárt ablakok és ajtók mögött javasolt és hatásos.

Fürdőszobai hősugárzó:

  1. Lehetősége van a fűtési szezonon kívüli időszakban a fürdőszoba igény szerinti fűtésére, amelyhez a szükséges elektromos hősugárzó berendezést a legmagasabb konyhaszekrény alsó részében találja. Csatlakoztassa az elektronos aljzatba, állítsa be a kívánt fűtési intenzitást és a berendezés gondoskodik a meleg fürdőszobáról. Ügyeljen arra, hogy a hősugárzót olyan helyen helyezze el, ahol nem érheti víz és kiemelkedően magas páratartalom. Ügyeljen az érintésvédelmi szabályok betartására! Használat után a hósugárzót kapcsolja ki és kérjük helyezze vissza az eredeti, tárolási helyére.

Hirdomasszázs kád az apartmanban:

  1. Az apartmanban hidromasszázs funkcióval rendelkező, pezsgőfürdős, kétszemélyes kád található, amely reggel 8.00 és 22.00 óra között áll a rendelkezésére. 22.00 óra után a jakuzzi szivattyúi zavarhatják a társasházban élők pihenését, így kérjük a fenti használati időszakra vonatkozó előírásunkat betartani szíveskedjék!
  1. A hidromasszázskád masszázs funkcióját a kád szélén található nyomógombbal és fordító kapcsolóval állíthatja be igény szerint. Kérjük, a masszázsfunkciókat azután kapcsolja be, miután a kádban már elfoglalta a helyét és minden fúvóka a víz alá került. Ettől eltérő időben történő bekapcsolás esetén a fúvókák a kádon kívülre spriccelhetik a vizet, amely kárt okozhat a berendezésekben, vagy alacsony vízszint esetén a szivattyúk károsodhatnak.
  1. Kérjük, a hidromasszázskád szivattyúinak megóvása érdekében ne használjon fürdősót a jakuzziban!
  1. A pezsgőfürdő és hidromasszázs funkció használata során ne használjon a kádban tusfürdőt, sampont, vagy habfürdőt, mert a túlcsorduló habosodás kárt okozhat az apartman berendezéseiben.
  1. Élvezze kilátást a hidromasszázs közben:)!

Redőnyök/árnyékolás:

  1. Az apartmanban elektromos redőnyök látják el az árnyékolás és a sötétítés feladatát. Az elektromos redőnyök kapcsolóját a radiátorok oldalán, a falon találja. A falon 3 db kapcsolót talál, amelyek a jobb, bal és közép pozícióban elhelyezett redőnyöket mozgatják. A megfelelő kapcsoló alsó gombjának megnyomásával le, a felső gombjával fel tudja mozgatni a kiválasztott oldal redőnyét. A kapcsoló közepén található gomb megnyomásával a kiválasztott redőnyt bármilyen pozícióban megállíthatja. Használja a redőnyöket igénye szerint.

Romantikus hangulatfény és szobai világításvezérlés:

  1. Az apartman körpanorámás szobája romantikus hangulatvilágítással felszerelt. A hangulatvilágítást az éjjeliszekrényen elhelyezett, piktogramokkal ellátott távkapcsolóval lehet működésbe hozni. A távkapcsoló wifi rendszer használatával működik, így a kapcsoló megnyomását követően 2-3 másodperccel kezdi meg a működését. A kapcsoló ismételt megnyomása után a hangulatfény kialszik.

Kapucsengő:

  1. Ha vendége érkezik az épület előtti (lépcsősor) kiskapunál a "6" számú lakáscsengő használatával tud kapcsolatba lépni Önnel. A kaputelefonon elhelyezett nyitógomb megnyomásával tudja a vendéget beengedni a kiskapun. A vendég a lépcsőn keresztül a járdán az épület hátsó oldalán, a lépcsőház bejáratához érve ismét fel kell csengessen a "6" gomb megnyomásával a lakásba, ahol Ön a kaputelefon nyitógombjának ismételt megnyomásával tudja a lépcsőház bejáratát kinyitni.

A WEST PANORAMA PENTHOUSE üzemeltetője, aki visszavárja Önt:

Farkas Lili Mercédesz (hello@westpanorama.hu; +36203257602)